تست تشخیص کرونا PCR در محل

تست تشخیص کرونا PCR در محل

تست تشخیص کرونا PCR در محل

آیا نتایج تست تشخیص کرونا PCR قابل اطمینان است؟ COVID-19 یک بیماری تنفسی است که می تواند باعث عوارض شدیدی شود، به خصوص در افرادی که قبلاً دارای شرایط زمینه ای مانند دیابت، چاقی و فشار خون بالا بوده اند. بنابراین تشخیص هرچه سریعتر آن برای شروع اقدامات درمانی ضروری می باشد.

کرونا ویروس و اختلالات نادر ژنتیکی

برای آزمایش عفونت فعلی SARS-CoV-2، ویروس کرونا که عامل COVID-19 است، معمولاً از دو نوع آزمایش استفاده می شود.

نوع اول آزمایش های واکنش زنجیره ای پلیمراز (PCR) است که به آن آزمایش های تشخیصی یا آزمایش های مولکولی نیز گفته می شود. این تست ها می توانند با تشخیص مواد ژنتیکی ویروس کرونا به تشخیص COVID-19 کمک کنند. تست تشخیصی PCR استاندارد طلایی برای تشخیص این بیماری محسوب می شود.

نوع دوم آزمایشات آنتی ژن است. این موارد با جستجوی مولکول های خاصی که در سطح ویروس SARS-CoV-2 یافت می شوند، به تشخیص COVID-19 کمک می کنند.

تست های سریع، آزمایش های COVID-19 هستند که می توانند در کمتر از 15 دقیقه نتایج را ارائه دهند و نیازی به تجزیه و تحلیل آزمایشگاهی ندارند. این ها معمولاً به شکل آزمایش آنتی ژن هستند.

اگرچه تست های سریع می توانند نتایج سریعی ارائه دهند، اما به اندازه آزمایشات PCR در آزمایشگاه دقیق نیستند. در حال حاضر تست PCR دقیق ترین روش برای تشخیص بیماری کووید 19 می باشد.

تست PCR در منزل یا محل کار شما

آزمایشگاه ژنتیک پزشکی سیتوژنوم در راستای رفاه حال شما عزیزان اقدام به راه اندازی بخش تشخیص کرونا از طریق تست PCR نموده است. شما عزیزان می توانید از طریق تماس با شماره 021-88631197 درخواست خود را ثبت نمایید تا بدون نیاز به مراجعه به ازمایشگاه، همکاران ما جهت انجام تست به محل مورد نظر شما مراجعه نمایند.

نتایج تست طی 24 ساعت بعد از انجام آن در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت.

Leave A Comment